قیمت مغز گردو + خرید و فروش مغز گردو عمده + بهترین قیمت روز

از جمله معروف ترین خشکبارها می توان به گردوهای موجود در بازار با کیفیت و بدون پوست اشاره کرد. گردو از انواع آجیلها می باشد و عمدتاً با بهترین قیمت روز توسط باغداران و خشکبار فروشیها به فروش می رسد.

شما می توانید این محصولات را با قیمتی بسیار پایین تر از بازار خریداری کنید.

گردو از خشکبارهای خوشمزه و مفیدی است که خواص زیادی دارد. مصرف روزانه آنها نیاز بدن به ویتامین ها و مواد معدنی را کاهش می دهد. گردو حاوی ویتامین های گروه B و A است و ویتامین های کمتری نسبت به گروه e، k و c دارد. ویتامین های B برای بدن حیاتی هستند و از کم خونی و پیری جلوگیری می کنند. آنتی اکسیدان های موجود در گردو رادیکال های سرطان زا و آزاد را از بین برده و از ابتلا به سرطان و آلزایمر پیشگیری می کند.

گردو در ترکیبات خود مقدار زیادی چربی و پروتئین بالایی دارد. هر صد گرم مغز گردو گناوه حاوی 654 کیلو کالری است و شما می توانید با مصرف آن بخشی از انرژی روزانه خود را در وعده صبحانه با آن تامین کنید.

قیمت مغز گردو

اگر قصد دارید مغز گردو کانادایی را نگهداری کنید حتما به بازار رفته اید و انواع آجیل را دیده اید و فروشندگان شما را با قیمت های مختلف گیج کرده اید.

مغز گردو انواع مختلفی دارد. در ادامه به خواص مغز گردو و کاربردهای آن خواهیم پرداخت.

گردو سفید مغز یکی از بهترین آجیل های موجود در بازار است. این گردو مغزی با رنگ های شفاف می دهد و سفید یا کرمی است و دانه های درشت تری دارد و از آن بیشتر به عنوان آجیل برای مهمان استفاده می شود. قیمت مغز گردوی سفید بسیار بالاتر از نوع معمولی آن است.

مغز گردو معمولی قهوه ای است. طعم این مغز نسبت به نوع سفیدتر آن تفاوتی ندارد و به دلیل قیمت مناسب تری که دارند بیشتر مصرف می شوند.

مغز گردو را می توان در آجیل و شیرینی پزی استفاده کرد.

از مغز گردو خورشتی در پخت انواع غذاها استفاده می شود. رنگ گردو تیره است و منجر به محو شدن رنگ خورشت فسنجان می شود.

از این نوع گردو ها در تهیه انواع غذاها استفاده می شود به دلیل اینکه گردوهای تیره دارای طرفداران نسبتا کمی هستند و نسبت به سایر انواع آجیل ارزان تر هستند.

خرید و فروش مغز گردو عمده

عوامل زیادی در قیمت یک کیلو گردو تاثیرگذار است، بنابراین قیمت گردو نمی تواند از این قاعده مستثنی باشد. خرید و فروش این مغز به صورت عمده منجر به کاهش قیمت می شود و خریدی ارزان و مقرون به صرفه محسوب می شود.

رنگ، اندازه و طعم مغز گردو بر قیمت نهایی آن تأثیر می گذارد. رنگ مغز گردو را در بالا توضیح دادیم. باید اندازه مغز را درست انتخاب کنیم.

اگر هنگام شکستن گردو فشاری به مغز آن وارد نشود، مغز گردو کاملاً از پوست خارج می شود و به آن گردوی 4 پر می گویند.

اگر گردو در هنگام شکستن از وسط دو نیم شود، به آن دوپر می گویند. اکثر گردوهای موجود در بازار به این اندازه هستند.

گردوهای تک پر به چهار قسمت تقسیم می شوند. انواع کوچکتری از گردو نیز وجود دارد که در صورت شکستن به شدت خورده می شوند و در اصطلاح به آنها دندانه ای می گویند.

روش کندن پوست گردو بسته به نوع پوستی که دارد متفاوت است. برخی از گردوها سنگی هستند و پوست کندن آنها دشوار است و بیشتر با مغزشان خرد می شوند. در حالی که مغز، گردو با پوست کاغذی را می توان به راحتی از پوست جدا کرد.

پرورش دهندگان و فرآورندگان گردو از پوسته های مصنوعی استفاده می کنند. استفاده از این ترازو به ما ذهن سالم تری می دهد.

گردوهایی که به شکل درسته می باشند با قیمت بالاتری به فروش می رسند با این حال، به دلیل قیمت های پایین تر، بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی محبوب تر می شوند.

از این گردو بیشتر در دسرها و غذاها استفاده می شود و ارزان ترین نوع موجود در بازار است.

اگر می خواهید مغز گردو را برای مدت طولانی نگه دارید، باید آن را در یخچال بگذارید. به دلیل محتوای چربی بالا، خرابی سریع تر اتفاق می افتند و کیفیت آن کاهش می یابد. راه حل دیگر خرید گردو با پوست است.

با توجه به فواید زیادی که مغز گردو برای سلامتی دارد، بهتر است از آن در حد اعتدال استفاده شود. این در مورد مغز گردوی سفید و خوردن بیش از حد نیز صادق است.

گردو ایرانی نسبت به سایر گردوهای دنیا از انرژی بالاتری برخوردار است و دارای حجم انرژی حدود 650 کالری است. گردو بهترین مصلح پنیر در وعده صبحانه است و در پخت انواع غذاهای لذیذ ایرانی از جمله فسنجان استفاده می شود.

تهیه یک گردوی مرغوب با مغز تازه برای استفاده به صورت خام یا مصارف دیگر مانند پخت انواع غذاها و دسرها همواره دغدغه ما بوده است.

بهترین قیمت مغز گردو

اگر می خواهید آجیل چینی را از بازار ایران خریداری کنید، باید مستقیماً از کارخانه و باغدار خرید کنید. در این صورت خرید را با بهترین قیمت ممکن انجام خواهید داد. بازرگانان و واسطه ها اجناس خود را به قیمت های گزاف می فروشند یا سود می برند. به همین دلیل بهتر است محصول را خریداری کنیم.

همچنین اگر مصرف بالایی دارید، این محصولات را به صورت عمده یا عمده خریداری کنید، خریدی مقرون به صرفه و مقرون به صرفه خواهید داشت.

بیشتر باغ های گردو در تفرش، تویسرکان و آذربایجان واقع شده اند و کیفیت بالایی دارند. اگر نمی توانید به این مراکز تولیدی سفر کنید، می توانید به صورت آنلاین خرید کنید.

در صورت ورود به قسمت سازنده، با نمایش انواع و قیمت کالا، خرید خود را ثبت کرده و در محلی که ثبت نام کرده اید تحویل داده می شود.

اکثر فروشندگان برای خرید آنلاین تخفیف در نظر گرفته اند و شما می توانید گردو را با تخفیف هایی که موجود است خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های موجود در وب سایت و یا از طریق مشاورین ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.