قیمت مغز پسته دو پوست

یکی از پرمصرف ترین و پرفروش ترین محصولات پسته، مغز پسته است. به طور کلی مغز پسته را مغز پسته می گویند که به چهار تا هشت تکه تقسیم می شود و بنا به تصمیم تولید کننده و درخواست خریدار دو نوع خاک گرفته می شود یعنی با ماشین خیس می شود و خاک از آن جدا می شود. . یا ساده یا دباغی نشده.

دندان پسته دو نوع پوست، انتخابی عالی برای انواع، تزیینات، باقلوا، کناف و انواع شیرینی های حرفه ای و مرغوب. در حال حاضر روزانه در کارگاهی در شهرهای کرمان و قزوین برای تولید و فرآوری مقادیر زیادی آجیل از دو پوست جمع آوری می شود. مغز پسته به دلیل داشتن رنگ سبز فوق العاده و زیبایی که دارد برای انواع محصولات دو پوسته مانند پسته، پودر پسته و دندان پسته بسیار مناسب است. مغز پسته کرمان به دلیل شرایط آب و هوایی و محیطی مناسب برای درختان پسته کرمان طعم و طعمی عالی دارد.

وقتی مغز پسته را به دو نیمه تقسیم می کنیم به آن مغز پسته می گویند، اغلب برای خرد کردن دستی استفاده می شود و حتی در فرآیند تولید مغز پسته معروف ترین آنها لوب پسته، لوب پسته و گردو است.

از بزرگترین مورد شکسته شدن مغز پسته متوالی به صورت زیر شروع می شود:

1.مغز پسته لپه شده

2.مغز پسته دندانه شده

3. مغز پسته گندمی

قیمت مغز پسته دو پوسته و دارای گزینه ها و آپشن های متعدد است و اولین چیزی که مصرف کنندگان این نوع مغز پسته را به شدت نگران می کنند این است که رنگ محصول سبز خالص بوده و زرد، قهوه ای و سوختگی نداشته باشد. نکته بعدی این است که این نوع محصولات مغز پسته توسط جدیدترین ماشین ها و مدل های حرفه ای به درستی پاک و سوزانده شده اند و هیچ گونه خاک سطحی و عوارضی مانند پوسته سنگ ندارند. از دیگر نکات مهم نوع بسته بندی و نحوه ارسال محصول می باشد.

پسته شکسته همان مغزی است که توسط دستگاه های خردکن خانگی یا با دستگاه های حرفه ای در کارگاه های بزرگ خرد و خرد شده است، اما بسیاری از شیرین کننده ها و مختارهایی که فعالیتشان زیاد نیست، این کار را در خانه و با نورد چوب یا هر فشاری انجام می دهند. می توان پسته را روی مغز گذاشت و له کرد.

البته اکثر افرادی که با مغز پسته سروکار دارند و یا از مغز پسته برای برخی محصولات استفاده می کنند، شناخت کافی از محصول دارند. هر اندازه و ابعادی غیر از مغز سالم بدون لب جزء مغز شکسته پسته محسوب می شود.

یکی از پربارترین و دائمی ترین خطوط کار مونتاژ تولید انبوه و فرآوری انواع پسته می باشد که شما مشتریان گرامی می توانید محصول خود را در اندازه و حجمی که توافق کرده اید سفارش داده و در اسرع وقت آن را دریافت نمایید. مغز بسته دندانی در بسیاری از محصولات پرطرفدار ایرانی استفاده می شود و باعث افزایش کیفیت و جلوه های ویژه بر روی محصول می شود. تعداد محصولاتی که برای شما نام می بریم:

  • سوهان
  •  گز
  •  باقلوا
  •  مسقطی
  • حلوا
  • دسر
  •  راحت الحلقوم
  • بستنی سنتی و پستی و معجونی
  • انواع مختلف کیک و شیرینی
  •  نوقا
  •  اریس
  •  قرابیه
  •  لوز
  •  تافی های پسته ای و معجونی

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم مغز پسته دو پوست به این شکل است که قسمت بالایی مغز پسته جدا شده و لطیف است و رنگ آن به صورت پسته سبز زمردی به نظر می رسد. هرچه کیفیت خود پسته بالاتر باشد، رنگ مغز پسته زیباتر و درخشان تر می شود و در این راستا علاقه مشتریان به علم مغز پسته، آجیل کرمان و خزر بیشتر می شود.

پسته مانند سایر محصولات باغی پس از برداشت از نظر رنگ، اندازه و کیفیت دسته بندی می شود. این طبقه بندی بر اساس نوع پسته از سه درجه تشکیل شده است. پسته درجه یک، بزرگتر و معروف به پسته مرغوب، خشک شده و برای فروش با پوسته و به عنوان محصول صادراتی و مصرفی آجیل انتخاب می شود. پسته درجه دو و سه بیشترین مشتری را دارد. اما پسته درجه دو نسبت به پسته مغزی درجه سه کیفیت بسیار بهتر و بالاتری دارد و به عنوان پودر پسته و خلال پسته ارزان استفاده می شود. به عبارت دیگر، کیفیت پسته تعیین کننده استفاده مغز او برای هر مصرفی است که توسط کارشناس پسته بر اساس کیفیت آن تعیین می شود. این مجموعه  مفتخر است با تیم حرفه ای خود بهترین پسته را با بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه کند.

در تولید پسته سبز معمولاً از پسته درجه دو استفاده می شود تا مرغوب و مرغوب تر شود و در صورت استفاده از پسته درجه سه کیفیت مغز پسته پایین تر و قیمت آن کمتر و به صرفه تر است. معمولاً از آجیل ارزان قیمت دوبوست برای دسر، بستنی و محصولات استفاده می کنند، اما از مغز پسته درجه یک برای بهتر شدن رنگ و طعم و جلب مشتری استفاده می کنند.

گاهی برای تولید دندانه مغز پسته با استفاده از دستگاه خودکار آن را در ابعاد مختلف بنا به نیاز مشتری تولید می کنند و به مشتریان عزیز عرضه می کنند. اما گاهی در حین ورود مغز پسته به دستگاه خرد کن، مقداری مغز پسته خرد شده و پس از اتمام کار، دندانه های آن آسیاب می شود.

این مغز پسته مغز پسته دندانه نام دارد و اگر پوست مغز جدا شود به آن دندان دوجنسه می گویند. این محصول به اندازه خود پسته طرفداران زیادی دارد و به دلیل کاربرد گسترده ای که به عنوان پسته در دسرها، بستنی فروشی ها، پخت و پز و … دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است. علاوه بر کیفیت و کاربرد، قیمت پایین آن یکی دیگر از دلایل رونق بازار پسته است.

این مجموعه پسته مونتاژ شده با استفاده از تجهیزات صنعتی پیشرفته و کارشناسان مجرب تولید، بهترین انواع مغز پسته را انتخاب و بهترین انواع دندان پسته را تولید و در اختیار مشتریان عزیز قرار خواهد داد. برای اطلاع از موجودی و ثبت سفارشات می توانید از چند طریق اقدام کنید و با تماس با گروه ما هر روز از موجودی انبار مطلع شوید.