فندق خام تازه درجه یک شور

فندق از جمله میوه های گرمسیر است که در این کشورها به دلیل آب و هوای گرم و دلپذیری که از آن برخوردار است، رشد می کند.

فندق تازه در انواع طعم ها، زعفرانی، فلفلی و غیره در بازار یافت می شود و شما می توانید طبق سلیقه شخصی خود آن را خریداری کنید.

فندق تقریباً همیشه به صورت مغزی یا همراه با پوست همراه با پسته، بادام، آجیل زمینی، گردو و سایر مغزها موجود است.

فندق طبع گرمی دارد و بهتر است هنگام استفاده از میوه ها یا غذاهای سرد مزه مقداری از این آجیل لذیذ را میل کنید تا سردی غذا را از بین ببرید.

می توان از آن به عنوان یک میان وعده بسیار مقوی و خوشمزه استفاده کرد و اگر ورزش می کنید با مصرف کمی از آن  می توانید انرژی از دست رفته بدنتان را بازیابی کنید.

شما می توانید روغن فندق خام را گرفته و برای تقویت ابروها و موهای خود استفاده کنید.

طبع روغن فندق خیلی گرم بوده و بهتر است در حین استفاده مراقب سوختن پوست و موهای خود باشید.

فندق سرشار از مواد مغذی و ویتامینهای مختلفی است، مغز فندق ماده ای بسیار مفید برای بدن است که می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و در برابر برخی بیماری ها محافظت کند.

برای اینکه این خشکبار مغذی تاثیر مستقیمی را بر بدن بگذارد و از بسیاری از بیماری ها پیشگیری کند بهتر است آن را به صورت خام و تازه میل نمایید.

برای جدا کردن پوسته فندق به ابزار خاصی نیاز دارید تا فندق کاملا از پوسته جدا شود.

فندق خام تازه
فندق حاوی منیزیم است که می تواند در تقویت ماهیچه های بدن نقش موثری داشته باشد و اگر فندق خام و تازه باشد این مخلوط قطعا افزایش می یابد.

فندق می تواند سطح کلسیم را در بدن متعادل کند و به دلیل داشتن منیزیم از پوکی استخوان در سنین پایین جلوگیری کند.

اگر همیشه از گرفتگی عضلات بدن رنج می برید، می توانید با خوردن روزانه 15 عدد فندق تازه و تقویت تمام عضلات و سیستم عصبی از این مشکل جلوگیری کنید.

فندق می تواند قلب و عروق را تقویت کند، از پیشگیری از سرطان جلوگیری کند، از استخوان ها و مفاصل محافظت کند، استرس و اضطراب را کاهش دهد، سرشار از آنتی اکسیدان، از ایجاد چین و چروک پوست جلوگیری می کند و بسیاری از نقش های موثر دیگر را ایفا می کند.

زنانی که از دردهای قبل از قاعدگی رنج می برند نیز می توانند یک هفته قبل از شروع درد از فندق خام استفاده کنند تا درد ناشی از گرفتگی عضلات را کاهش دهند.

منگنز موجود در فندق می تواند نقش موثری در کنترل چربی خون و فشار خون و همچنین بهبود عملکرد دستگاه گوارش داشته باشد.

افراد مبتلا به دیابت نیز می توانند با خوردن روزانه این دانه های خوراکی بدن خود را از مقاومت به انسولین نجات دهند و همچنین اگر فندقها بعد از غذا خورده شوند، می توانند با آزاد کردن فیبری که در آنها وجود دارد میزان کربوهیدرات غذا را با سرعت کمتری جذب کرده و وارد خون کنند و مقدار قند در خون کم کم زیاد می شود.

فندق برای افرادی که از یبوست رنج می برند نیز بسیار مفید است زیرا فیبر بالایی دارد و می تواند از بروز یبوست در افراد جلوگیری کند.

فندق خام درجه یک
بسیاری از مردم ممکن است کاربردهای فندق خام و درجه یک را درک نکنند و ممکن است فکر کنند که فندق فقط در آجیلها یافت می شود.

با این حال فندق را برای تولید شکلات های فندقی و نوتلا که یکی از محبوب ترین شکلاتها در هر سنی است نیز استفاده می کنند.

اگر فندقی که برای تهیه و تولید شکلات صبحانه استفاده می شود از مغزهای آجیلی تازه باشد و از گیاهی خالص و تصفیه شده رشد کرده باشد، طعم شکلات را بهتر از سایر شکلات های صبحانه می کند، اما اگر از فندق کهنه یا خراب در تولید و تهیه آن استفاده شود طعم شکلات صبحانه یا حتی نوتلا را دچار تغییر می کند کهموجب می شود تا این محصول دل مردم را بزند.

طعم و رنگ فندق بسته به شهر و آب و هوای محل رشد آن متفاوت است.

فندق اگر در آب و هوای معتدل رشد کند رنگ روشن‌تری دارد. برعکس، اگر در شرایط گرم و خشک باشد تیره تر است.

این محصول با توجه به کیفیت و اندازه ای که دارد قیمت گذاری شده است، هر چه بزرگتر و قد بلندتر باشد قیمت بالاتری نیز دارد.

یکی دیگر از عواملی که ممکن است در تعیین قیمت این محصول نقش داشته باشد، عدم وجود چین و چروک در پوست است که برای بررسی میزان ویتامین ها و چربی های موجود در این محصول است.

فندق خام شور
معمولاً در کشت همه محصولات از کودهای شیمیایی استفاده می شود تا محصول نهایی مرغوب باشد، اما فندق تازه در این محل بدون هیچ گونه مواد شیمیایی کشت می شود.

فندق یکی از خوشمزه ترین غذاهایی است که هم به صورت خام و هم به عنوان طعم دهنده استفاده می شود و همچنین در تهیه بیشتر بیسکویت ها و شکلات ها از آن استفاده می شود و باعث رضایت مصرف کنندگان شده است.

فندق شور آجیلی تمام خواص فندق ساده را دارد اما خوشمزه تر و پرطرفدارتر است.

سایت ما در فروش انواع فندق شور بسیار موفق بوده و به دلیل کوتاه شدن دست واسطه ها این محصول را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

این محصول دارای طعم های متعددی است که در بسته بندی های مختلف استاندارد و بهداشتی به فروش می رسد.

مشخصات انواع فندق معمولا بر اساس سایز آن درجه بندی می شود، نوع مرغوب آن قیمت بالاتری دارد و برخی از تولیدکنندگان این محصول را با کیفیتی بالا به مشتریان عرضه می کنند.

سایت ما به دلیل عرضه مستقیم این محصول را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار خریداران قرار داده است که باعث استقبال بی رقیب شده است.

همکاران ما در واحد فروش آماده ارائه خدمات تمام وقت به شما عزیزان می باشند و همچنین اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار شما خریداران عزیز قرار می دهند تا محصولی با کیفیت را خریداری و در اسرع وقت تحویل دهند.