فروش گردو پوست کاغذی اعلا ایرانی با بهترین قیمت روز

در سطح کشور انواع گردو ممتاز ایرانی به فروش می رسد که پوست کاغذی در میان مردم از طرفداران زیادی برخودار است. این محصول بسیار محبوب و قیمت امروزی آن نسبت به نمونه های دیگر بالاست اما به دلیل پوسته نازک تر، وزن این محصول نسبت به نمونه های دیگر کمتر است و می توان گفت که خرید آن مقرون به صرفه تر است و کسانی که قصد خرید دارند آن را بیشتر از دیگر مدل ها ترجیح می دهند.

ترکیبات گردو از از ریز مغذی های مختلفی تشکیل شده اند که دارای انواع مختلفی از لینولئیک و پلی فنول هستند که عملکرد بدن را بهبود می بخشد. این مواد به عنوان مکمل های غذایی شناخته می شوند و مصرف روزانه آنها منجر به بهبود عملکرد حافظه، درک بهتر و پیشگیری از بیماری آلزایمر در سالمندان می شود.

استفاده و مصرف این نوع آجیل به دلیل داشتن ترکیبات فنلی فراوان با خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی برای بدن مناسب است پس گردو یکی از فرآورده‌های ویژه‌ای است که حاوی ترکیبات بیشتری نسبت به سایر ترکیبات است که می‌تواند جای خالی سایر فرآورده ها را پر کند، از این رو به عنوان سر گروه آجیل‌ها شناخته می‌شود.

این محصول حاوی چربی های غیراشباع است که می تواند میزان چربی های بد بدن را کنترل و از بالا رفتن آنها جلوگیری کند. همچنین تاثیرات مثبتی روی مغز دارد و سطح هوش مغزی را افزایش می دهد که مصرف روزانه آن به اندازه روزی یک عدد توصیه می شود.

فروش گردو پوست کاغذی اعلا
امروزه خرید محصولات مختلف مانند قبل نیست و کسانی که می خواهند محصولی بخرند به دنبال فروشندگان متعدد هستند که گردو پوست کاغذی از آنجایی که خریداران بیشماری دارد، گزینه خوبی برای خرید است، اما تهیه ی آن آسان نیست و برای ارائه یک محصول خاص، شناخت فروشنده مهم است.

این محصول حاوی چربی های غیر اشباع و اسیدهای چرب امگا 3 می باشد. می تواند بر رشد، افزایش قد و وزن تأثیر بگذارد. استفاده از آن در صبح برای کودکان و سایر افراد می تواند فعالیت مغز را تقویت کند و باعث افزایش جذابیت برای علم آموزان می باشد.

پروتئین این خشکبار نمونه ای از چربی های ضروری برای بدن است که نقش موثری در متابولیسم بدن و انرژی برای عضلات دارد و چربی آن برای ماهیچه ها انرژی می دهد. اما این پروتئین علاوه بر تامین انرژی باعث عملکرد و سلامت کبد هم موثر است و چربی های اشباع شده را از آن خارج تا کبد چرب نشود.

همانطور که می دانید گردو یکی از پرمصرف ترین آجیل ها در کشورهای مختلف است که حاوی حدود 40 تا 70 درصد روغن و مقدار زیادی اسیدهای چرب مانند فنل ها، فیتواسترول ها، توفورول و کاروئیدها است. البته میزان اسیدهای چرب غیراشباع گردو نسبت به سایر مغزها بیشتر و درصد بیشتری از آنها را دارد.

داشتن برخی فعالیت های بیولوژیکی مانند آنتی اکسیدان، خواص ضد التهابی و کاهش کلسترول. افزودن گردو به رژیم غذایی می تواند اختلالات عصبی را به تاخیر بیندازد و از ابتلا به برخی انواع سرطان پیشگیری کند.

استفاده از انواع آجیل نمی تواند تاثیر قابل توجهی داشته باشد و برای تجربه کیفیت بالای این محصول به عنوان آب و هوای، خاک و تغذیه مناسب درخت می تواند تاثیر خوبی بر کیفیت آن داشته باشد. کسانی که می خواهند محصولی با کیفیت تهیه نمایند باید به این نکات توجه و آن را از جاهای باکیفیت خریداری کنند.

گردو به دو صورت خام و پودری مصرف می‌شود، زیرا زمانی که کوددهی انجام می شود رطوبت آن کاهش و بر محتویات غذایی آن مانند پروتئین یا کربوهیدرات‌ها تأثیری نمی‌گذارد بنابراین تفاوتی بین هیچ یک از آنها وجود ندارد.

قیمت گردو پوست کاغذی ایرانی
در بسیاری از کشورها درخت گردو کشت می شود و هر کدام از آنها تولید کننده این محصول هستند اما نمونه گردو پوست کاغذی ایرانی کیفیت بالایی دارد و کشورهایی مانند چین و آمریکا که دو تولید کننده بزرگ این محصول هستند این نمونه گردوی ایرانی را می پسندند و خواستار خرید آن هستند.

گردو پوست کاغذی به دلیل اینکه به راحتی می شکند و از مغزش جدا می شود طرفداران زیادی دارد که خرید این محصول برای کسانی که کارگاه بسته بندی دارند مناسب و برای افزایش کارایی قابل خرید می باشد.

گردو همچنین تاثیر خوبی بر کیفیت خواب دارد و تاثیر آن باعث می شود به راحتی جذب بدن شود و نقش مهمی در خواب آرام دارد. بنابراین افرادی که از کم خوابی رنج می برند می توانند با استفاده روزانه از گردو در برنامه غذایی خود کیفیت خواب خود را بهبود بخشند و در نتیجه آرامش داشته باشند.

مهم ترین مشکلی که افراد از آن رنج می برند، استرس یا شرایط عصبی است که تاثیر بسزایی بر روی پوست می گذارد، این اثرات منفی باعث می شود پوست از حالت خود خارج و چین و چروک ها در پوست به وجود بیایند. ویتامین E و B که مقوی و سفت کننده پوست هستند و دسترسی روزانه آنها به بدن می تواند از بروز مشکلات پوستی جلوگیری کند که مغز گردو دارای میزان بالایی از این ویتامین ها است که خوردن آنها برای رفع نیاز بدن ضروری است چون این ویتامین ها از بروز این مشکلات جلوگیری می کنند.

گروه ما سالهاست که در تجارت گردو فعالیت می کند و همواره سعی کرده است نمونه های مختلفی را در اختیار مشتریان قرار دهد، مشاورین ما آماده پاسخگویی به تقاضای مشتریان بوده و گردوها در بسه بندی های مختلف برای آنها ارسال می کنند، همچنین در صورت نیاز و سفارش می توانید با ما تماس بگیرید.