خرید گردو تویسرکان بدون واسطه با قیمت استثنایی

طبق آمار و تحقیقات صورت گرفته شده کشور ایران به دلیل آب و هوایی که دارد در تولید خشکبار نسبت به سایر کشورها پیشرفت چشمگیری داشته که گردو تویسرکان به دلیل کیفیت بی نظیری که دارد بسیاری از کشورها و شهرها خواستار این محصول هستند.

تولیدکنندگان گردو، این محصول را طبق نیاز شما در بسته بندی های متنوع در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نمایند اما قابل ذکر است خریدارانی که خواستار عمده این محصول هستند می توانند با بسته بندی های با صرفه و عدم هزینه کرایه حمل و نقل کالای خود را در اسرع وقت تهیه کنند.

گردوهای ایرانی به دلیل بهترین کیفیت از ارزش غذایی بالایی برخوردار است که به تامین و غذای روزانه همه افراد کمک می کنند.

با خرید مستقیم از این مجموعه به اطمینان کامل خواهید رسید که نسبت به خرده فروشی ها از قیمت مناسب و کیفیت بالایی بهره مند است و پیشنهاد بهتری را در بازار پیدا نخواهید کرد.

گردو دارای دو پوست است که توسط دستگاه گردو پوست کن اتوماتیک جدا می شود و فقط پوسته سخت آن باقی می ماند که کیفیت و قیمت مناسبی دارد.

کشاورزانی که به طور مستقیم گردو و سایر محصولات کشاورزی را می فروشند، اخیراً این محصول را در اختیار دیگران قرار داده اند و در شهر تویسرکان استان همدان نیز مغازه هایی برای فروش آن وجود دارد.

خرید گردو با پوست آن ارزان تر از مغز گردو است زیرا این پوسته ها می توانند مغز گردو را سالم نگه دارند و بیشتر وزن گردو را پوشش دهند و مغز گردو را سخت تر و تازه تر نگه دارند.

خرید گردو با پوست نیاز به تجربه دارد و ممکن است به خوبی مغز گردو نباشد، گردو که می تواند به صورت کاغذی، سوزنی مانند، پوچ و یا مخلوطی از این محصول باشد.

برای تازه نگه داشتن گردوهای خریداری شده، بهتر است آنها را با پوست نگهداری کنید تا کیفیت آن خوب باقی بماند و بتوانید آنها را بشکنید و هر زمان که به آن نیاز دارید آن را مصرف کنید.

معروف ترین شکل گردو در بازار گردو پوست کاغذی است و مردم تمایل بیشتری به خرید آن دارند و پوست آن به راحتی جدا می شود و با دست برش داده می شود و مغز را به درستی می توان خارج کرد و به خوبی از آن استفاده کرد.

منطقه تویسرکان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گردو در ایران است و در استان همدان واقع شده و دارای درختان گردوی کهنسال چند ساله با تعداد زیادی درخت است. 130 روستا و شهر با نام های سرکان، آرتیمن، مبارک آباد، بابا پیر، باباعلی، گوشانی، کرزان و غیره وجود دارد. اکثر مزارع گردو در روستاها و به دلیل موقعیت مرکزی آن، بیشتر مناطق برای فروش و جمع آوری گردو وارد آن می شوند.

گردو محصول آب و هوای سرد کوهستانی ایران است که به دلیل طعم خوب و روغن امگا 3 می تواند سطح چربی خون افراد را متعادل کند.

گردوهای تویسرکان به دلیل مرغوبیت و مغز بزرگی که دارند نسبت به سایر گردو ها گرانتر و نسبت به سایر آجیل های ایرانی کوچکتر هستند.

به دلیل تحقیقات میدانی، آجیل های استان کرمان چرب هستند و آجیل های خارجی موجود در بازار ایران سال هاست طعم خوبی ندارند.

قیمت گردوی خارجی در چین نسبت به گردوی ایرانی ارزانتر است و رنگ آن سفید است اما  طعم، تازگی و چربی آن با آجیل ایرانی قابل مقایسه نیست.

پوست اولیه مهره پس از خشک شدن قهوه ای می شود و پوسته سبز به سختی می تواند پوسته سخت خود را جدا کرده و پس از له شدن گردو پوست قهوه ای سفت را خارج کند.

اندازه گردو ایرانی به اندازه گردو خارجی است، اما گردو ایرانی بستگی به گونه درخت دارد و ممکن است اندازه، شکل و طعم متفاوتی داشته باشد و این آجیل ایرانی با درخت و روستا متفاوت است.

وزن گردو بستگی به قسمت داخلی مغز، وزن پوسته مغز، اندازه مغز و رسیدن به آن دارد، اما به طور کلی هر کیلوگرم حدود 90 تا 100 گرم مغز دارد، یعنی تعداد گردو حدود 10-12 گرم است.

راه تشخیص بهترین نوع آجیل ایرانی و خارجی آسان نیست، معمولا گردو را به صورت مخلوط می فروشند که آجیل خارجی سفید است و حالتی توپر دارد، اما مغز ایرانی زرد و کوچک اما خوش طعم است پس بهتر است گردو را با پوست سخت بخرید.

خرید گردو با پوست نیاز به تجربه دارد و باید از این جهت خریداری شود که گردوی خوبیانتخاب کرده اید و مغز سالم تری دارد، بسته به شرایط آب و هوایی، کلفت یا نازکی پوست بستگی به نژاد دارد و اگر در دفعه اولی است که خرید می کنید بهتر است کمی از آن را به عنوان نمونه تست کنید و سپس اقدام به خرید بزرگ کنید.

گردو تازه و باکیفیت را نیز می توان از فروشگاه اینترنتی تهیه کرد و بهترین گردوهای ایرانی را ارائه کرد و رضایت مشتریان قبلی را از خرید خود تضمین کرد.

گردو دارای خواص فراوانی از جمله انواع ویتامین ها و مواد معدنی است که در استفاده روزانه قرار می گیرد، همچنین هسته های گردو کاربرد فراوانی در صنایع غذایی دارند.

گروه ما عرضه کننده انواع گردو ایرانی است و به بسیاری از کشورهای دنیا آن را ارسال کرده ایم و گردو تویسرکان درجه یک بهترین گردوی دنیاست و شهرت آن در بازار جهانی آجیل فراوان است و شما می توانید گردو مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و آن را تحویل بگیرید. در حال حاضر ارائه گردو به کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی و رضایت مشتریان ما نشان دهنده کیفیت کار ما می باشد.

گروه ما یکی از بهترین تولیدکنندگان گردو در ایران می باشد و همچنین می توانید مغز گردو با کیفیت بالا را با قیمت بسیار مناسب و رقابتی از سایت ما خریداری نمایید.