خرید تخمه آفتابگردان خام عمده

همانطور که می دانید مغز تخمه آفتابگردان سرشار از فواید است و با مصرف روزانه آن می توان ویتامین ها و مواد مغذی خاصی را وارد بدن کرد. خرید تخمه آفتابگردان خام اساساً می تواند در دسترس شما باشد و اگر مصرف زیادی دارید، خرید آن توصیه می شود.

تخمه آفتابگردان آجیلی است که به صورت دنباله دارهای مختلف، نان های چند دانه ای و میله های غذایی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

امروزه معمولاً تخمه آفتابگردان را مستقیماً بین وعده های غذایی مصرف می کنند یا از روغن آن برای مصارف خانگی و آشپزی استفاده می کنند.

بیایید با هم برویم تا با فواید سلامتی و ویتامین های موجود در تخمه آفتابگردان آشنا شویم.

این دانه گیاهی سرشار از چربی است و با تجهیز مراکز به دستگاه های مخصوص و به دست آوردن روغن خالص درجه یک می توان از آن برای روغن گیری استفاده کرد.

تخمه آفتابگردان کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم، بنابراین روزانه 100 گرم مغز دانه گیاهی می تواند گروه ویتامین های B، D و C را تامین کند و انرژی خوبی به بدن شما بدهد.

استفاده از تخمه در غذا هم مفید است و شما می توانید مغز آن را آسیاب کرده و با افزودن مواد مغذی به خورشت آن را لعاب دار کرده، همچنین می توانید تخمه پودر شده را نیز به آن اضافه کنید.

کودکانی که تازه شروع به خوردن می کنند می توانند از پودر تفاله این گیاه استفاده کنند اما چربی آن برای بدن مضر نیست و افرادی که چربی خون دارند می توانند از آن در غذای خود استفاده کنند.

این دانه های گیاهی گرم هستند که برای افرادی که طبع سردی دارند انتخاب بسیار مناسبی است تا در غذا و تنقلات خود استفاده کنند.

تخمه آفتابگردان برای کبد و افراد دیابتی بسیار مناسب است و می تواند در کنترل بیماری و کاهش عوارض آن موثر باشد. به دلیل وجود مقدار زیادی آنتی اکسیدان می توان از آن به عنوان تقویت کننده قلب و گوارش استفاده کرد.

با مصرف مغز تخمه آفتابگردان می تواند سلامت و درخشندگی مو را تضمین کند و بهتر است به طور مرتب از آن استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

تخمه آفتابگردان سرشار از ویتامین و منیزیم است و می تواند به تنظیم خواب و تقویت استخوان ها در بدن کمک کند.

التهاب یک پاسخ ایمنی طبیعی و کوتاه مدت است که توسط پروتئین واکنش‌گر C ایجاد می‌شود و سطح خون را افزایش می‌دهد و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و دیابت نوع 2 را به دنبال دارد.

مطالعات تعداد قابل توجهی از بزرگسالان را شناسایی کرده اند که حداقل پنج روز در هفته تخمه آفتابگردان و بافت مغز مصرف می کردند. برخلاف افراد دیگر، CRP 30 درصد کمتر است، زیرا تخمه آفتابگردان سرشار از ویتامین E است که به کاهش سطح CRP کمک می کند.

فشار خون بالا یک عامل خطر اصلی برای بیماری قلبی است که می تواند باعث حمله قلبی یا سکته شود، تخمه آفتابگردان حاوی منیزیم است که می تواند از انقباض رگ های خونی جلوگیری کند، بنابراین به عروق خونی کمک کرده و فشار خون را کاهش می دهد.

تخمه آفتابگردان غیر از منیزیم حاوی اسید لینولئیک است و حاوی اسیدهای چرب غیراشباع نیز می باشد و در بدن برای ساخت ترکیبی هورمون مانند استفاده می شود که مانند منیزیم باعث باز شدن رگ های خونی و کاهش فشار خون می شود.
تخمه آفتابگردان فواید زیادی برای سلامتی دارد، اما مضراتی مانند کلسترول بالا، سدیم و کادمیوم (نوعی ماده معدنی که در استفاده طولانی مدت بر کلیه ها تأثیر می گذارد) را نیز دارد، اما این بدان معنا نیست که نباید از تخمه آفتابگردان در طول روز لذت ببرید.

بر اساس مطالعات، مقادیر 1 اونس (30 گرم) تخمه آفتابگردان معقول است.

برای خرید تخمه آفتابگردان می توانید به مراکز اصلی عرضه کننده محصولات در شهر سنقر کرمانشاه مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

در فصل بهار و تابستان به دلیل آب و هوای خوب تابستانی مزارع پر از گل آفتابگردان است که زیبایی خاصی به آن می بخشد.

تخمه آفتابگردان یکی از میان وعده ها و آجیل هایی است که در دورهمی های دوستانه به وفور یافت می شود و به عنوان غذاهایی لذیذ و لذت بخش شناخته می شود.

این دانه ها در طعم های مختلف مانند نمک، فلفل، لیمو و … در بازار یافت می شود و با توجه به سلیقه و نظر شخصی خود آنها را خریداری کنید.

تخمه آفتابگردان یک نوع شادابی خاص در هنگام تماشای فوتبال است و در غیر این صورت، می توان آن را به شدت از دست داد.

تخمه آفتابگردان در دو نوع روغن کشت می شود و خوراکی است که هر کدام خواص و کاربردهای متفاوتی دارند و می توانید بنا به نیاز خود آن را خریداری کنید.

خرید تخمه آفتابگردان خام

بسیاری از مراکز فروش آجیل و تخمه آفتابگردان را به عنوان مواد خام خریداری می کنند تا با توجه به نیاز خود طعم دار شوند و از انواع روغن ها و افزودنی ها برای طعم دادن به آن ها استفاده می کنند.

مثلاً وقتی تخمه را با آجیل نوروزی مخلوط می‌کنید، آن‌ها را با نمک و آبلیمو مزه دار می‌کنند و با طعم‌های دیگر برای استفاده روزمره خوشمزه می‌کنند.

برای برخی از شیرینی ها، مغزها از تخمه آفتابگردان خام و تخمه ژاپنی که در ابتدا طعم کمی چربی دارند، استفاده می کند تا عطر و طعم خود را آزاد کند و سپس از آنها استفاده کند.

طعم و خواص آفتابگردان خام بیشتر از تفت داده است و به همین دلیل هر دو نوع آن در بازار قابل مشاهده است و بر اساس نیاز و سلیقه شخصی می توانید آن را خریداری کنید.

با خوردن تخمه آفتابگردان یا روغن آفتابگردان می توانید به سلامت بدن خود کمک کنید اما بهتر است بدانید که باید در حد اعتدال باشد وگرنه می تواند برای بدن مضر باشد.

افراد مبتلا به دیابت نوع 2 می توانند از مغز تخمه آفتابگردان خام برای افزودن به سالاد و نان استفاده کنند. این روش به دلیل منیزیم و فیبر موجود در این دانه، میزان کربوهیدرات مصرفی در وعده غذایی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و به سرعت به قند تبدیل نمی شود و در نتیجه باعث افزایش قند خون می شود.

افرادی که از یبوست رنج می برند نیز می توانند مغز تخمه آفتابگردان را خرد کرده و در غذای خود استفاده کنند. این روش فیبر می تواند سیستم گوارشی را بهبود بخشد و عملکرد خوبی داشته باشد.

کسانی که به وزن بدنسازی علاقه دارند یا در رشته های ورزشی از این قبیل مشغول به فعالیت هستند توصیه می شود قبل از شروع تمرین از تخمه آفتابگردان استفاده کنند تا بلافاصله بعد از ورزش تأثیر آن را روی بدن خود احساس کنند.

تخمه آفتابگردان خام عمده

همانطور که قبلا ذکر شد تخمه آفتابگردان در دو نوع خوراکی و روغنی کاشته می شود، تخمه آفتابگردان روغنی پوستی کاملا سیاه و مغزی چرب دارد و نوع خوراکی آن دارای پوست راه راه سیاه و مشکی است.

می توانید تخمه آفتابگردان خام را از این گروه خریداری کنید و بنا به نیاز خود از آن برای روغن یا مصرف روزانه استفاده کنید.

تخمه آفتابگردان برای پوست، مو، قلب، چشم و تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است و توسط متخصصان تغذیه توصیه می شود.

تخمه آفتابگردان نیز میوه آفتابگردان است و از نظر گیاه شناسی جزء کاسینیان است و عمدتاً برای به دست آوردن اسید لینولئیک یا امگا 6 و اسید اولئیک یا امگا 9 و همچنین برای روغن تخمه آفتابگردان استفاده می شود.

بزرگترین بازار تخمه آفتابگردان خام خوی است که در استان آذربایجان غربی قرار دارد.

تخمه آفتابگردان ارزش غذایی بالایی دارد. در هر 100 گرم تخمه آفتابگردان، تقریباً 20 گرم پروتئین وجود دارد. به همین دلیل از آن در مکمل های غذایی استفاده می شود.

تخمه آفتابگردان خام حاوی ویتامین ها و مواد معدنی است.
یکی از این ویتامین های موجود در آن ویتامین E است که سرشار از دانه های آفتابگردان است.

ویتامین E رادیکال های آزاد مضر بدن را خنثی می کند.

این ویتامین نقش موثری در جوانسازی پوست و همچنین رفع التهاب دارد.

بهتر است بدانید که تخمه آفتابگردان سفید حاوی مواد معدنی زیادی است و همچنین حاوی ویتامین های زیادی است بنابراین افراد مبتلا به بیماری های قلبی می توانند با استفاده از این نوع تخمه می توانید به بهبود سلامت قلب خود کمک کنند.

همچنین لازم به ذکر است که در این نوع تخمه های آفتابگردان مقداری روغن طبیعی و همچنین ویتامین ها و مواد معدنی وجود دارد که می توانید در هنگام دریافت تخمه آفتابگردان آنها را نیز دریافت کنید.

لازم به ذکر است که در تخمه آفتابگردان منیزیم به قدری وجود دارد که همین ماده معدنی بعد از خوردن آن اخلاق و رفتار افراد را تغییر می دهد یا به آنها آرامش می دهد.

امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا، تعداد بیشتری از افراد جامعه یک نفر را از دست داده اند. برخی از افراد تحت تاثیر نقاط داغ قرار می گیرند. افسردگی در افراد ایجاد می شود. توصیه می شود به طور منظم از تخمه آفتابگردان استفاده کنید.
گروهی از افراد جامعه به دنبال کرم هایی هستند و برای جوانسازی پوست خود تلاش می کنند و این افراد به روش طبیعی علاقه ای به ظاهر ندارند، به این دسته از افراد پیشنهاد می کنیم به جای استفاده از کرم های مختلف از تخمه آفتابگردان استفاده کنند زیرا مواد مغذی موجود در دانه های آفتابگردان به جوانی پوست آنها کمک زیادی می کند.

برخی دیگر از افراد داخل کشورمان می گویند که اگر تخمه آفتابگردان بخوریم باعث به وجود آمدن جوش روی صورت ما می شود اما ما به آنها می گوییم که اشتباه می کنند، زیرا بعد از اتمام دانه های آفتابگردان باید حتما یک آب میوه طبیعی بنوشید تا از بروز جوشها روی جلوگیری شود.

بهتر است بدانید درون تخمه آفتابگردان کالری زیادی وجود دارد که باعث می شود احساس سیری کنید و غذای دیگری مصرف نکنید که در کاهش وزن بسیار موثر است.

خرید تخمه آفتابگردان

یکی از معروف ترین مکان های پرورش آفتابگردان شهرستان خوی که به دلیل بهره مندی از آفتاب در شش ماهه اول سال و دسترسی به مزارع فراوان آفتابگردان، به بزرگترین بازار خرید و فروش آجیل ایرانی تبدیل شده است.

به دلیل فیبر موجود در تخمه آفتابگردان، حرکت روده را بهبود می بخشد و می تواند به طور موثری یبوست را از بین ببرد.

تخمه آفتابگردان بسیار مغذی است و درصد زیادی از نیاز بدن به مواد معدنی و ویتامین ها را تامین می کند.

البته نباید بیش از حد ارزان شویم.

مقدار مناسب استفاده به اندازه یک فنجان یا تقریباً 60 گرم در روز است.

مصرف بیش از حد به دلیل چربی و کالری زیاد منجر به چاقی می شود: تخمه آفتابگردان سفید حاوی سطوح بالایی از ویتامین A، ویتامین D و نمک های معدنی است که به سلامت کبد کمک می کند و با افزایش سم زدایی کبد به درمان کبد چرب کمک می کند.

از سوی دیگر، وقتی چربی‌های خوب از سطح صحیح خود بالاتر می‌روند، می‌توانند در قسمت‌های مختلف بدن مانند کبد تجمع کنند و منجر به کبد چرب شوند.

بنابراین باید در استفاده از آن منطقی باشیم.
یکی دیگر از اجزای تخمه آفتابگردان سلنیوم است.

این عنصر عملکرد DNA را در طول حامل کنترل می کند و در نتیجه از سرطان جلوگیری می کند.

علاوه بر این، سلنیوم پروتئین هایی مانند گلوتن پراکسیداز را فعال می کند.

زمانی که میزان این پروتئین ها افزایش یابد از سرطان جلوگیری می کنند.

برای راحتی شما در تخمه آفتابگردان و سهولت خرید، ما همیشه آماده خرید یا فروش تخمه هستیم و تمام تلاش خود را برای ایجاد یک بازار سالم و با کیفیت انجام می دهیم، برای خرید از ما به صفحه اصلی ما مراجعه کنید و با پر کردن فرم و ارسال آن برای ما از خریدی راحت لذت ببرید.

شما می توانید برای خرید تخمه خام به سایت ما مراجعه کنید و پس از تکمیل فرم منتظر تایید و تایید سفارش خود باشید و پس از آن مشاوران و کارشناسان این گروه با شما تماس بگیرند تا زمان ارسال کوتاه تری را با شما انجام دهند.

این مجموعه سال هاست که در زمینه فروش تخمه آفتابگردان خام به صورت عمده فعالیت می کند و فروش خوبی در این زمینه داشته است.